Ett tag sen...

ja det var ett tag sen man skrev här nu. men jag ska försöka att skriva här lite oftare.

Vad händer i livet då?
Jag praktiserar på Resturang kasärnhöjden (för jag är den evige praktikanten). Kommer antagligen att få jobb där efter nyår och det käns ju bra, dock kommer jag inte käna så mycket mer än vad jag gör nu. men vi slipper ju sos i alla fall och om evve får nån inkomst så blir det ju lite mer =).

sen så har jag gått en nevropsykologisk utredning också och det visar sig att jag har 2 nya diagnoser (förutom min tidigare dyslexi). det är (presis som Evelina sa) ADD och Asbergers Syndrom.
För att beskriva ADD lite kort så är det konsentartionssvårigheter, och det märker man bland annat på att jag är svårstartad och har svårt att fokusera på saker.
Asbergers Syndrom är lite svårare att beskriva men det har lite att göra med hur man beter sig med andra mäniskor och så, och att jag har svårt att visa känslor (det är intedet att jag inte vill, jag gör det bara inte ändå.). Och antagligen är det därför jag är ganska så tyst av mig också.

Nån gånsg ska jag ta och jobba på layouten på den här bloggen också, men det blir ett senare progegt.

Jag ska försöka trycka inn en hiss och diss i varge inlägg jag gör också så jag kanske blir lite mer aktiv. (ja jag har snott det från RIX morgonzoo)

HISS: jag vill hissa att jag äntligen har fått mina diagnoser, det känns jättebra =)

DISS: jag vill dissa alla där ute som inte svarar på mail trots att dom lovar det, spesielt dom som ska köpa eller sälja saker. svara för fan, det tar inte så lång tid att säga nej jag/vi är inte intreserad. och det är inte svårt heller.

Innan du klagar på min stavning så kan du läsa mitt första inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0