"Proud" member of the workforce

Då var man fast anstäld då, det är som att praktisera fast man har rätigheter och får lön =Þ.
det käns lite anorlunda, massa (mucho grande) vuxenpoäng att vara fast anstäld och stå upp varje morgon kl 06.00 (eller ja 06.15 blir det nog).
Fins väll igentligen inte så mycket mer att säga om jobbet, på sätochvis är jag lite irriterad över att bli anstäld nu pga att då blir jag en posetiv del i moderaternas jävla protokoll och jag är ingen moderat (no shit sherlock).
men man får väl bita i det sura äpplet, ett jobb är ett jobb och jag trivs faktist där.

Har börjat på gym också, det käns bra. Har fått lite hjälp med min rygg där, märkte att jag var helt jävla sne i mitt vänstra ben och det gjorde så jag fick ont i ryggen. så jag ska stretcha en muskel på baksidan låret eller nått sånt och knyta mina skor, det är tydligen FTW.
Men det är lite töligt att träna själv skulle vara kul om man kunde få med sig nån kompis. Saknar faktist badstunderna med joppe, dom ägde.

Min nördiga sida har stora planer också, har kommit på skitbra updrag till fallout, har även gryma idéer för eon och neotech också.
men jag kan inte koma på vart i USA mina Fallout-updrag skall utspela sig, och jag vill även ha en karta över området, men det kan ju google map fixa åt mig =)
Peter har börjat leda mutant cronicles också och jag älskar den värden så jävla mycket, å vapnena är to die for. Det är en rätt häftig kanpanj helt inspirerad från Gears of war spelen. enda nakdelem är att vi är Capitol men det får duga, jag har ju trots allt 2 fina Bauhaus maskinpistoler med ljuddämpare som kosta runt 27k styck =Þ men det säger er antagligen ingenting.

Hiss: Mutant Chronicles (RPG) det är helt enkelt bäst just nu =P

Diss: Mig själv. jag är för slapp på många fronter. borde uppdatera här i alla fall en gång i veckan men det blir ju fan aldrig av. Fy på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0