En tanke slog mig...

Vad handlar min blogg om igentligen? Jo såklart om mig och mina tankar.. men det kan va ett ganska brett spektra, så jag tängte inrikta mig lite mer på så saker som jag kan skriva mer ordäntligt om.. men vad??

så jag tycker att du som läser min blogg kan komma med förslag på vad jag ska skriva om, och även om någon föreslår en sak som du redan har tänkt föreslå om så föreslå det ändå. På så sätt vat ju jag vad folk vill höra mest om.

lite förslag:
Mat (jag kan ju en del om det)
Tankar (vad jag funderar och spekulerar i)
mina dagar (jag skriver helt enkelt vad jag gjort under dagen)
resentioner (jag kan resensera allt möjligt kuligt)
mina hobbys (rollspel, data, warhammer och musik)

listan kan göras lång, men jag årkar inte göra den lång =Þ

så spama mig med saker jag ska skriva om =)

Dagens hiss:
Ta det lungt: Någott som är väldigt underskattat speceelt om man är arbetslös. Det är så oerhört skönt att bara sätta sig i soffan efter en slitsam dag på jobbet.

Dagens diss:
Min dator: Den gillar inte 3d spel. den startar om sig titt som tätt och jag vet inte varför =(

Kommentarer
Postat av: Räv

Pers vanliga tur med datorer :/

2009-03-04 @ 10:37:00
URL: http://fuchs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0